Hoe werkt het?

Ervaar het gemak via ons stappenplan

Wij maken u het graag zo gemakkelijk mogelijk. Maaltijden kiezen en bestellen gaat dan ook in een handomdraai.

STAP 1: Bestellen

Wij helpen u graag

Wij helpen u graag

U bestelt uw maaltijd eenvoudig online. Als u liever telefonisch uw bestelling doorgeeft kan dat natuurlijk ook. Via 0 888 – 10 10 10 staat de consumentenlijn voor u klaar. Geef daarbij aan dat u lid bent van ons en houd uw lidnummer bij de hand. U kunt ook bestellen via onze menulijsten. De bezorger geeft u wekelijks nieuwe lijsten en neemt de ingevulde lijsten weer voor u mee. 

STAP 2: BEZORGEN

Persoonlijk bij u bezorgd

Persoonlijk bij u bezorgd

De maaltijden worden wekelijks op een vaste dag bij u thuis bezorgd. U hoeft dus niet elke dag thuis te blijven voor de bezorger, maar u kunt de maaltijden bewaren in de koelkast of vriezer en eten wanneer het u uitkomt.

STAP 3: VERWARMEN

Met onze instructies kan het niet misgaan

Met onze instructies kan het niet misgaan

U kunt uw maaltijden verwarmen in de oven of magnetron. Op het etiket staat aangegeven hoe lang en op welke temperatuur u uw maaltijd moet verwarmen. Voor het verwarmen dient u gaatjes te prikken in het folie, de maaltijd kan in het bakje worden verwarmd.

Eet smakelijk!